dimecres, 9 de maig del 2012

Els alumnes de 4t viatgem a Mallorca

Els alumnes de 4t del C.P. Pintor Torrent vam anar de viatge a Mallorca dia 25 fins dia 27 d'abril. Tots ens vam trobar a l'escola a les 9:00h, vam agafar un autobús i vam partir cap a Maó.
En arribar a Mallorca vam anar directament a la fàbrica de vidre. Allà ens van explicar com es feia i també ho vam poder observar. Fins i tot vam poder comprar alguns records.
Després vam anar a l'aquari, on vam dinar i vam fer moltes fotografies.
El capvespre vam anar cap al Camp d'Aprenentatge d'Orient. Ens vam instal.lar i vam conèixer un poc les normes i el poblet.
El vespre ens vam divertir molt amb la vetllada.
El matí següent vam fer la ruta del Freu amb en Rafel, el monitor que ens guiava i ens explicava tot el que veiem. Vam veure sitges, forns de pa, barraques de caraboners, forns de calç, ... El vespre vam fer una supervetllada, amb discoteca i tot!!
El dia següent vam fer la ruta de Comassema amb en Toni, un altre monitor. Allà vam visitar una "possessió" molt polida i vam veure com es feia l'oli abans d'emprar màquines elèctriques. Després vam partir a l'aeroport, vam dinar de bocates, vam arribar a Menorca a les 16:10h. i tots els pares ens esperaven amb els braços oberts.

ENS HO VAM PASSAR PIPA!!!