divendres, 5 de novembre del 2010

Excursió al Fort de Marlborough






Els fillets de tercer i quart de Pintor Torrent vam anar d'excursió al Fort de Malborough el passat dijous 28 d'octubre.

El primer que vam fer va ser mirar un vídeo sobre el segle XVIII que explicava les guerres en el Fort. Després vam entrar-hi a dins,vam anar per uns túnels foscos i vam arribar a una antiga contramina on ens van fer un muntatge explosiu que semblava una bomba! A qualcú li va fer por però va ser divertit.
En acabar el recorregut subterrani vam sortir a fora i vam veure canons.

Endevinau com vam acabar el matí?? JUGAAAAANT!!!!


Fins una altra!

Mel, Aurora i Jaume.

6 comentaris:

  1. así me gusta chicos, que os lo paséis bien y que nos tengáis informados a todos. Gracias

    Soy Isabel, la madre de Mel

    ResponElimina
  2. hola escola la visita al fort de marlborough lo que mes m,e va agradar va ser la bomba i cuan mos van posar aquella pel licula adeu som en LLORENÇ

    ResponElimina
  3. hola classe som en llorenç i us vui dir que las fotos me van agradar molt adeu ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  4. Les fotos son super chules i quan esteis tots junts a la foto amb na Rita es la que mes m'ha agradat.I la foto que les filletes estan damunt de uan roca.



    Adeuuuuuu!!!!!Classe de tercer

    ResponElimina
  5. Natàlia Mascaró Salord26 de novembre del 2010, a les 16:29

    Les fotos son molt guapas i em va agradar molt anar de excorcio al Fort Malborough lo que em va agradar mes de la excorcio va ser la bomba la primera vegada em pensava que era de deve pero es final ho vaig entendre i la pelicula va ser molt interessant aquesta excorcio va ser la mes guai de la meva vida ojala i tornesim un altre dia em va encantar la excorcio magradaria molt tornari a anar i tornar a passar per davant la bomba pero cuan i passesim ja no faria grasia perque ja no tindriem por i si no tenim por no fa jens de grasia. Adeu Rita i classe!!!!!!!

    ResponElimina
  6. Hola soc na Natàlia i em va agradar molt l`excursió al Fort Malborough va ser xulisim va ser l`excursio mes bona de la meva viada va ser super bona em va ancantar ojala mus i tornesis a dur un altra dia e Rita seria fantastic a jo em va molar sa bomba a Rita es meu germa antes de anar a la excurcio es meu germa mo va contar tot per que ell ja i avia anat trop que era a tercer que ell i va anar a la excursio igual que noltros pero cuan ell i va anar a la excursio tanrecordes des fantesma pues cuan ell i va anar no era un fantasma de un homo si no que era un fantesma de una calavera que bebia vi pero be Rita trobo que ja e escrit masa aixi que penseiRita a dumos un altra dia be ja me cans de escriure bale es que men tenc que anar a fer caca adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu adeu Rita!!!!!!!i adeu classe

    ResponElimina