dimecres, 10 de novembre del 2010

Visita a l'exposició Mart Terra



Dijous passat, dia 4 de novembre, vam anar a l'exposició Mart Terra.
Una senyora ens va rebre i ens va explicar quines coses s'assemblaven entre Mart i Terra. Ens va explicar que a Mart hi havia pocs volcans i a la Terra molts perquè Mart té dues plaques tectòniques i la Terra moltes més.
ELs volcans de Mart, però, són més grossos que els de la Terra i el volcà més gros de Mart és l'Olympus Món, que fa 24.000m d'alçada i dins la seva caldera hi cap tota Menorca! És el més gros del Sistema Solar!
Després d'aprendre moltes altres coses vam acabar amb una foto del grup a devora les esferes de Mart i Terra on vam poder veure que la Terra és un planeta més gran que Mart.

Si encara no hi heu anat... au, cap allà !!!!


Glòria, Llorenç i Joan B.

3 comentaris:

  1. Natália Mascaró Salord24 de novembre del 2010, a les 22:01

    Em va agradar molt la exposició va ser molt
    interessant i vaig apendre moltes coses de Mart
    i m'ho vaig passar molt bé.I el joc de saber si
    era Mart o la Terra em va agradar molt i lo
    Olympos month es bastant gros trobo que era 6 vegades l'Everest


    Adeeeeuuuuuuuu!!!!! classe i Rita

    ResponElimina
  2. Me va agradar molt l`exposicio Mart Terra va ser molt bó esper que i tornem un altre dia i esper que no plogui perque jo no dure paraigua.

    ResponElimina
  3. Hola soc na Natàlia Mascaró i l`exposicio Mart i Terra va ser molt interessant i em va agradar molt vaig apendre moltes coses adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!classe

    ResponElimina